czwartek, 21 lutego 2013

Czekając na...

Pomimo codziennych dostaw śniegu, mimo zmarzniętych nosów i zasypanych podjazdów wypatruję wiosny.
Popędzanie kalendarza nic nie da, ale już wiosenne dodatki  w domu potrafią czynić cuda. Kwiaty jako uzdrowiciele numer jeden...




Hiacynty niezmiennie zajmują pierwsze miejsce na moim kwiatowym piedestale...wiosennym piedestale, bo do letnich hortensji tęskno mi najbardziej.

Do Świąt Wielkanocnych jeszcze trochę czasu, ale o dekoracji świątecznego stołu można już myśleć.
Ja w tym roku stawiam na róż, w zastawie i w dodatkach.( Zdjęcie poniżej  : tendom.pl ) Proponowana kompozycja pokryła się z moim wyobrażeniem o tegorocznych Świętach. Wszystkie dodatki widoczne na zdjęciu do nabycia w tendom.pl



Takie szklanki - kielichy, posiadam od zeszłego lata, uwielbiam je za ich szerokie zastosowanie. Poza tym podstawowym- do napojów, doskonale sprawdzają się jako pucharki do lodów, owoców, ale też jako oryginalne "osłonki" wspomnianych hiacyntów choćby. Kolejny pomysł : latem nalewam w nie wody i umieszczam w nich małą świeczkę typu tealight, nastrój nie do podrobienia!


Zdjęcie: tendom.pl

Na zakończenie zapraszam jeszcze na nowinki-kruszynki na http://www.facebook.com/AnnaTrochanowska,  Ucieszę się baaaardzo z każdego nowego "lajka":)))

Pozdrawiam ciepło mimo śnieżnego spektaklu za oknem ;)

61 komentarzy:

  1. hej Aniu:)
    ach tak kwiaty o tej porze to podstawa. :)))
    śliczne te tulipanki i hiacynty tez uwielbiam...moje już przekwitły, więc pora na nową porcję:)))
    wianuszki wyglądają fantastycznie! lecę zobaczyć na facebooka
    papapa i dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Tulipany, hiacynty to pierwszy zapach wiosny.....
    Ale ja chcę więcej, zieleni,ciepła..... zima mi się znudziła...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wianuszki, a ja właśnie dziś kupiłam wiklinową plecionkę, więc pewnie coś pokombinuję :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiatki to najlepsi partnerzy w oczekiwaniu na wiosnę :) piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh stół wygląda bajecznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracja stołu jest przepięknie bajkowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie dekoracja stołu przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne nakrycie stołu.. I wianuszki, szczególnie ten w różu. Ach, wiosna...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kwiatkami umilam sobie czas w oczekiwaniu na nadejście wiosny:). Stół przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna dekoracja!!! Biel górą:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, wiosennie i delikatnie, zdecydowanie mam już dość zimy i również z niecierpliwością czekam na wiosnę :) Śliczne zdjęcia maluszków! Uwielbiam zdjęcia tych małych szkrabów, byłam nawet ostatnio na jednej takiej sesji (bo robię drewniane dekoracje i skrzynki do sesji), fantastyczna zabawa, choć muszę przyznać, że sporo pracy ma fotograf i to wcale nie lekkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale wiosennie:)i te tulipany:):):)ja tez kupilam sobie, ale biale, jutro kupie rózowe;)sliczniutkie są:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja dekoracja stołu mnie powaliła , nadaje się do magazynów wnętrzarskich, umieść to na Pinterest, będzie inspiracją dla milionów. A u mnie na razie sielsko wiejsko. Zapraszam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie już tak wiosennie ,aż miło.Też mam takie talerze i bardzo je lubię.Róż ładnie się na stole prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez już chce wiosnę, a hortensje uwielbiam szkoda tylko że od dwóch lat nie zakwitły mi

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie zastawiony stół... marzenie!!!
    Urocze wianuszki:)
    Ja staram się do połowy marca nie myśleć o wiośnie, choć nie jest łatwo patrząc na przepiękne hortensje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas też ciągle sypie i sypie - konie mi się zmieniły w bałwanki ... ech ... krótko mówiąc chcę wiosny od zaraz! :)
    Bardzo pięknie nakryłaś stół - jest cudowny!!!! Taki klimacik, który kocham niezmienne
    pozdrowienia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała dekoracja stołu, tulipany też piękne, a wianki-urocze. Jak ja lubię takie drobiazgi... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham te Twoje klimaty, podziwiam jak pięknie potrafisz to fotografować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach , róż jest. Taki słodziuchny i jako wyznacznik nadchodzących świąt sprawdzi się znakomicie . Więc czekam z utęsknieniem na fotki z Twojego świątecznego stołu . Ja na razie co zakupiłam to jajka toczone . Będzie pisankowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach jak miło mmmm.... taka wiosna u Ciebie, od razu lepiej! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj ja też już wiosny wyczekuje , a zima nie odpuszcza :( Przynajmniej u Ciebie się napatrzę na te piękne kwiaty , to nadzieja na wiosnę powróci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też czekam na rozkwitnięcie hiacyntów.Święta w różu świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też czekam na wiosnę, w tym roku chyba jeszcze mocniej!
    Kwiaty cudowne i leczą kolorem na pewno. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Eh za wiosna tesknimy wszyscy , te tulipany sa takie cudne , eh niech juz przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wyczekuję najbardziej z Was wszystkich bo właśnie niedługo ma pojawić się moja pierwsza dzidzia;)
    Podziwiam bloga;)
    Zapraszam też do mnie wszystkich czytelników. W skromnie, początkujące progi;) Liczę na wasze wsparcie....:)
    http://uwielbiamczarowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. dekoracja stołu jest kapitalna :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne zdjęcia!!!!! oczu nie mogę oderwać
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Kwiaty w mieszkaniu o tej porze,to podstawa:-) Od razu robi się przyjemniej:-)
    Pozdrawiam.











    0

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również posiadam takie kieliszki i bardzo sobie je chwalę ;) a do tego pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach, kwiaty...
    A takie pucharki rzeczywiście dobrze się sprawdzają. Mamy w domu podobne - prezent ślubny ;) Także potwierdzam Twoje słowa z całą mocą :)

    Przy okazji zapraszam serdecznie do udziału w konkursie.
    http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/03/konkursowa-kapibara.html
    Można wygrać wspaniałe nagrody od sklepu Kapibara!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdrowych i pogodnych świąt ! śliczny stół !pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj tak, kwiaty czynią cuda :o) , a kilka drobnych dodatków zmieniają wnętrze nie do poznania ;o).

    Pozdrawiam i zapraszam od czasu do czasu do mnie.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Te kieliszki są po prostu obłędnie piękne ;)
    ciepłe pozdrowienia
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj,jak tu pięknie - pozdrawiam.ZOSTANĘ NA DŁUŻEJ,a w wolnej chwili zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  36. tulipaaany <3
    z chęcią przejżę inne posty, kandulix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Do białego kredensu pasują białe firanki :
    http://kasandra.com.pl/firanki-firany-gotowe-c-3_16.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Te szklanki są super! Szukałam czegoś takiego juz dlugo, dzięki za inspirację :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie!Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam tulupany. W takim kolorze dają niezwykle dużo uroku :)
    popieram!

    OdpowiedzUsuń
  41. Z całą przyjemnością dołączam się do obserwatorów...uwielbiam takie klimaty.. Zapraszam do siebie iwonahat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne delikatne dekoracje, takie jak lubię :)
    W związku z tym, że lubię Cię obserwować, a ta opcja na blogerze niedługo zniknie, dodaję Cię do mojego blogrolla.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dołączam się do obserwatorów i pozdrawiam jarocińską blogerkę :)
    Przez przypadek się dowiedziałam, że prowadzi Pani bloga, postanowiłam troszkę poszukać i JEST!
    A teraz idę poczytać :)
    Miłego wieczoru
    Ada ( też z Jarocina) :))

    OdpowiedzUsuń
  44. tak bardzo czekam na dalszy ciąg, zaglądam i czytam starsze posty, które inspirują :) pozdrawiam Emilystar z www.krysztalowy-guzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie tu:)
    http://styllovemylife.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Niestety nie znalazłam na blogu adresu e-mail.
    Chciałabym przekazać informacje na temat możliwości współpracy
    Uprzejmie prosze o kontakt na kontakt@blog-media.pl adresem bloga w treśći wiadomości.
    pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  47. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia a także na Nowy Rok 2014 dużo zdrowia, jak najwięcej czasu w rodzinnym gronie, spokoju, wytrwałości w prowadzeniu bloga i inspirowaniu nas obserwatorów. Miłości, przyjaciół, spełnienia dużych i małych marzeń. Życzę też dużo siły w przeciwstawieniu się pędowi i szaleństwu dzisiejszego świata i możliwości bycia, życia i pracy w zgodzie ze sobą. Dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się z nami cząstką swojego życia. Pozdrowienia i moc uścisków - Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniałe dekoracje, piękne kolory - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. na pomorzu wiosna juz od kilku dni wita nas pięknym słońcem :) wspaniałe tulipany

    OdpowiedzUsuń
  50. oh i ah super klimat i fajny blog :)

    U mnie moja pasja rękodzieło - ozdoby wielkanocne, poduszki, decoupage, butelki, stroiki, moje obrazy .... zapraszam !
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Ja próbuje rozprzestrzenić swojego bloga po sieci, jeżeli byłabyś tak miła to proszę o wstawienie mojego linku do siebie, może zechcesz dodać się do grona obserwatorów, pozostać na dłużej, ocenić poprzez komentarz, lub poprostu zajrzeć :) Dziękuję !

    postaram się odwdzięczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiosennie u Ciebie :) I wspaniałe kwiaty :) Pozdrawiam,Asia

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    Pozdrawiam ciepło i z serca- Dorota

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej widzę, że za wiele nie piszesz, szkoda bo lubiłam do ciebie zaglądać szczególnie, kiedy pochłaniała mnie damska bielizna której szukałam do przedstawienia.

    OdpowiedzUsuń
  54. Are you looking for free Facebook Followers?
    Did you know you can get them ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń
  55. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    Well over 160k men and women are hacking their diet with a easy and secret "water hack" to burn 1-2 lbs each night in their sleep.

    It's very easy and it works all the time.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Go get a clear glass and fill it with water half full

    2) And then learn this weight losing hack

    and you'll be 1-2 lbs thinner in the morning!

    OdpowiedzUsuń
  56. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    At least 160 thousand men and women are hacking their diet with a simple and secret "liquid hack" to lose 2 lbs each night as they sleep.

    It is very simple and works on everybody.

    Just follow these easy step:

    1) Go grab a clear glass and fill it with water half glass

    2) Then follow this proven HACK

    and be 2 lbs thinner in the morning!

    OdpowiedzUsuń
  57. In this manner my colleague Wesley Virgin's story starts with this SHOCKING and controversial video.

    Wesley was in the army-and soon after leaving-he revealed hidden, "self mind control" secrets that the government and others used to get whatever they want.

    THESE are the same tactics tons of celebrities (especially those who "come out of nothing") and top business people used to become wealthy and successful.

    You've heard that you use only 10% of your brain.

    That's mostly because the majority of your brain's power is UNCONSCIOUS.

    Maybe this conversation has even occurred IN YOUR own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain 7 years ago, while driving an unlicensed, beat-up bucket of a vehicle without a license and with $3.20 on his bank card.

    "I'm absolutely fed up with going through life payroll to payroll! When will I finally make it?"

    You've been a part of those those thoughts, right?

    Your success story is going to start. All you need is to believe in YOURSELF.

    WATCH WESLEY SPEAK NOW

    OdpowiedzUsuń
  58. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    And making money with it is as simple as 1--2--3!

    Here's how it all works...

    STEP 1. Choose which affiliate products you want to push
    STEP 2. Add push button traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products for you!

    Do you want to start making profits???

    Click here to launch the system

    OdpowiedzUsuń
  59. Did you know there is a 12 word sentence you can tell your crush... that will induce deep feelings of love and impulsive appeal to you buried inside his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, cherish and guard you with all his heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Desire Response

    This instinct is so built-in to a man's brain that it will make him try better than ever before to do his best at looking after your relationship.

    As a matter of fact, triggering this mighty instinct is so mandatory to having the best ever relationship with your man that once you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll instantly find him open his soul and heart for you in such a way he never expressed before and he'll recognize you as the only woman in the galaxy who has ever truly tempted him.

    OdpowiedzUsuń