poniedziałek, 9 stycznia 2012

Małe Metamorfozy : Szafa


Witajcie!
Dostaję od Was mnóstwo bardzo miłych maili..Piszecie, że mój blog jest dla Was inspiracją i motywacją do zmian..Cieszy mnie to niezmiernie! Przepraszam, jeśli nie wszystkie doczekujecie się odpowiedzi, ale robię co mogę, aby na jak największą ilość maili odpowiadać..

Może i dzisiejszy post zainspiruje Was do zmian w Waszych wnętrzach :)
Dziś chcę pokazać jak łatwo i szybko można zmienić look szafy ( lub dowolnego innego mebla).
W roli głównej ikeowa szafa..Całkiem fajna i idealnie komponująca ze stylem shabby chic...a przy tym nie droga:
.

Raziły mnie jednak małe, nijakie uchwyty..  (Na temat gałek do mebli napiszę chyba kiedyś oddzielnego posta :),bo to bardzo ciekawy temat !)
Kupiłam więc zwykłe, drewniane (sosnowe) gałki w markecie budowlanym .

.
...pobieliłam ją, przetarłam i ozdobiłam grafiką..I w zasadzie miałam na tym skończyć, ale upuściłam jeszcze trochę z ciśnienia pomysłów w mej głowie i dodałam jeszcze coś :)
Teraz cała szafa wygląda o niebo lepiej :) ..przynajmniej w moim przekonaniu ;)







Rozejrzyjcie się po pokoju w którym siedzicie...może jakiś mebel domaga się małej metamorfozy?
Moja odpowiedź zawsze jest taka sama ;)
Pozdrawiam wszystkie niespokojne dusze :)


54 komentarze:

  1. Cudo stworzyłaś!!!!!!!!!!! W sumie niewiele pracy a efekt fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W moich malutkich planach jest zmiana polki na buty, jeszcxze nie wiem co z nia zrobie ale na pewno Twoje inspiracje pomoga mi w tym;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O niebo to za mało powiedziane o kosmos.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie zmiany..własnie odnowiłam mały stolik...teraz służy jako pomocnik kuchenny:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja tam też mam zawsze jedna i tą samą odpowiedź na to pytanie :) Od czasu spontanicznego przerobienia mebli kuchennych wręcz to moje uzależnienie hihi :) Pozdrawiam i czekam na kolejne równie piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że to tylko ja wszystko przerabiam na potęgę:) Dla niektórych nowa szafa jest wystarczająco piękna, ale widzę, że dla Ciebie, zresztą dla mnie podobnie, wszystko może być piękniejsze :))
    Bardzo mi się podoba efekt końcowy, który stworzyłaś. Teraz zwykła biała szafa ma duszę i swój klimat. Jest piękna po metamorfozie!
    Podziwiam styl i wykonanie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł! I piękne wykonanie, gałka wygląda jakby miała ze 100 lat.

    A czy jest szansa, że szafę pokażesz w całej okazałości, plisssss

    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak niewiele, a TAKI efekt!
    Szafa teraz jest iście shabby :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu przypomniałam sobie, że przed nowym rokiem kupiłam wieszaczek na korytarz i muszę go maznąć farbą....idę malować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super!Taka drobnostka, a taki efekt! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglada.
    Napisy to transfer?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna, cudna, cudna tylko jeszcze trzeba mieć talent i umiejętności:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie przeróbki!Twoja zmiana jest świetna!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój sekretarzyk wymaga, oj wymaga bo nie pasuje do białych regałów.
    A Twoja metamorfoza jest pięęękna.

    OdpowiedzUsuń
  16. No i szafa gra! Rewelacyjna metamorfoza!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny raz jestem zachwycona! Jest piękna i taka shabby chic'owa! :) Nie wiem kiedy ja się takiej doczekam... Ale przypomniałam sobie o takiej komódce, z surowego Ikeowego drewna... Któż wie, może niedługo się za nią zabiorę :)

    Zapraszam Pani Aniu do mnie (chociaż nie jest tak pięknie, będzie to dla mnie wielki zaszczyt):
    http://atmosfera-aleksandra.blogspot.com/

    Pozdrawiam!
    Atmosfera...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacja ;) rozgladam sie i kilka mebelków by się znalazło ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna, a czy nadruk wykonany metodą NITRO? Próbowałam nitro i nadruk strasznie jaśniutki przechodzi,a u Ciebie kolorki świetne :) Życzę dalszych sukcesów w metamorfozach mebli.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest, i bardzo mi sie podoba metamorfoza, dodanie do tej prostej szafy szczypty pomyslu plus Twoje wykonanie rowna sie zawsze niepowtarzalny mebel, brawo.
    pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka dodanych szczegółów i wyszedł zupełnie inny mebelek!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Parisien Ikea ...no no kto by pomyślał :) wyszło fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Szacun! Ze zwykłej zrobiłaś "odlotową"!!! Podoba mi się , że nadal pozostała w delikatnym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam!
    Też chętnie zobaczę ją w całości. Pozdrawiam i gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie,nieustannie mnie zachwycasz w swoich poczynaniach,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie jest dużo takich mebli :) Czekają cierpliwie na metamorfozy, ale jakoś tak możliwości brak! Ale wierzę, że się wkrótce doczekają :) Świetna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacja, nawet użyłas tej samej grafiki do zdobienia, którą ja wykorzystałam zdobiąc pudełko;) przyłączam sie do pytania: nitro czy transfer?

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam,
    Szafa wyszła pięknie, ciekawa jestem jak wygląda w całości. Do tego te piękne gałki. Cały ten kurs pokazuje, że w zasadzie trzeba tylko chcieć i wiedzieć jaki cel pobierznie chce się osiągnąć. Jak widać - efekt bywa zaskakująco piękny.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Agusia

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł z tą grafiką, podoba mi się.
    I serducho też :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna metamorfoza:)) mam taką szafę i podczas przeprowadzki została podrapana :// zastanawiam się co z nią teraz zrobić. Te nadruki są piękne, nie mam pojęcia jednak jak się je robi:) idę szukać zatem:)
    uściski noworoczne!
    J

    OdpowiedzUsuń
  31. Zwykła szafa zyskała nowy ciuch. Ciekawy efekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z szafą. Fajne gałki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tarcze zegarowe jako dekor juz od dawna mi się podobały .Nie inaczej jest teraz. Poza tym cała przemiana szafy jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna metamorfoza..ale czy możesz zdradzić tajemnice przeniesienia napisu?

    OdpowiedzUsuń
  35. Drobiazgi, ale jaki cudny efekt Ci wyszedł! :) Naprawde podziwiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, cudowna przemiana. Ja też szukam u Ciebie inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  37. jak zrobic taka grafike? Czy korzystalas z szablonu?

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyszła grafika, gałka i całość razem fajnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialny pomysł za zmieniemiam stylu szafy.

    Pozdrawiam.
    http://encore-aimer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne rozwiązanie :) Szkoda, że sama nie umiem tak przerabiać mebli, bo przydałoby mi się. Naprawdę oryginalne!
    I nawiasem mówiąc, świetny blog :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://miabstraccion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. szafa wyszła świetnie :) zegarowe uchwyty mam od dawna :) ale nadruki ? ... może to jest to czego brakowało :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szafa wyszła zjawiskowo, jak zrobić takie napisy , gdzie je kupić?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. jejku, jak u Ciebie ślicznie!! Przecudownie!!! :) oglądając każde zdjęcie, zastanawiam się, skąd bierze się takie piękne przedmioty, drobiażdżki, cudeńka... marzę o takich wystrojach, ale jakoś poskąpioo mi totalnie zmysłu aranżatora :( bede tu czesciej zagladac! PS chyba sa takie meble, ktorych zmienic sie nie da, co? moj problem jest taki, ze meble z poprzedniego mieszkania (mniejszego) nie pasuja do obecnych wnetrz, ale kupe kasy sie za nie kiedys dalo, wiec maz ich broni.... POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  44. tu jest niesamowicie! piękny blog, bajkowe wnętrza. od dziś będę do Ciebie regularnie zaglądać:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. ale wspaniale przerobiłaś tą szafę:))) wygląda niesamowicie i bez porównania:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie, sama kiedyś miałam świra na punkcie przerabiania mebli. Szukałam ich w "szpermelach" na wsiach i właśnie malowałam. Również podoba mi się rustykalny styl który prezentujesz. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  47. cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Szafę mam identyczną,czy można skorzystać z twojego pomysłu? Jak zrobić tego typu napis? Blog szalenie interesujący,pozdrawiam ciepło i mam nadzieję na twoją poradę.

    OdpowiedzUsuń