poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Czas stanął w miejscu - czyli atrapa zegara.

Letnią porą , oprócz nałogowego zdobienia domu i tarasu, mam jeszcze jedno miejsce, gdzie mogę dać upust swoim pomysłom. Jest to weranda mojej kawiarni. To wyjątkowo wdzięczne miejsce... :) Zawieszam, podwieszam, zastawiam kwiatami, maluję po ścianach, ustawiam fontanny ( ostatnio kolejną ),  a wszystko ku uciesze -jak widzę -klientów ;))
Wymyśliłam sobie, że nad jednym stolikiem, wprost pod rozbujałymi pnączami winogron, fajnie wyglądałby taki niby-zegar, ot-atrapa. A same pewnie wiecie jak to jest, jak już ziarenko pomysłu w głowie się narodzi, to siły nie ma!!!:)
Zamówiłam więc u stolarza dość spore koło z grubej dykty...


Wzięłam farby, farbki, pędzle i pędzeleczki i oto co mi z tego wyszło:








Przez te chmury za oknem kolory na zdjęciach wyszły trochę zimne...
Jak już zawiśnie  we właściwym miejscu, na pewno nie ominie go mała sesja foto ;)

Z OSTATNIEJ CHWILI! Z OSTATNIEJ CHWILI!
SŁOŃCE WYSZŁO ZZA CHMUR!!!!!

Kiss!

49 komentarzy:

  1. super, ale gdzie jest ta kawiarnia, bo miło będzie przy okazjiwpaść i popatrzeć na żywo, serdecznie pozdrawiam Zojka

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetny pomysł...pięknie ci wyszedł...ostatnio -o czym pisałam w komentarzu-bardzo spodobały mi się twoje francuskie frazy...i pozwoliłam sobie je wykorzystać na krzesłach-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to KOchana jak przyjade to mam nadzieję, ze zasiądę na tej boskiej werandzie, którą ku mojej szczególnej uciesze moge na żywo podziwiac i skomplementuje prosto w oczy to cudo które stworzyłaś, a swoją drogą co te zegary mają w sobie takiego, że aż chce się tworzyc nowe? znowu zobaczyłam zegarowe cudo (350 zł) hmmm, już na strychu szykuję swoja bazę , może mi wyjdzie;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna robota! I świetny blog.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny! u mnie stoi wyciete kolo, niepomalowane :) juz dwa lata sie za zegar zabieram:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Super pomysł a wykonanie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny pomysł z tym czasowstrzymywaczem :-)). Bardzo ładna atrapa desek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczny zegar. Czy godzina na nim to jakaś wyjątkowa?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł i mistrzowskie wykonanie :) Może kiedyś i u mnie w ogrodzie zawiśnie podobne dziełko... Chciałabym, chciała :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszło! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegar rewelacyjny - bardzo mi się podoba to złudzenie ułożenia zegara z deseczek ! poprzedni post o tarasie piękny i klimatyczny aż chciałoby się na nim przysiąść.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny zegar Ci wyszedł :) a napiosy to transfer czy farbka i pędzelek. Ja ostatnio robiłam na tacy takowe napisy recznie ale niestety to dośc zmudna i ciężka robota - chcialoby sie transferu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna ozdoba. Czekam na kolejną sesję, z tego już właściwego miejsca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny ,tez mysle nad czyms takim

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł, ja też niedawno robiłam zegar i też przez jakiś czas stał taki niechodzący, nawet zastanawiałam się czy go takim nie zostawić, ale już kupiłam mechanizm i wskazówki.
    Napis robiłaś ręcznie????? Majgad.... mnie nigdy nie wyszedłby tak równo ;-)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    PeeS Plijjsssss wyłącz weryfikację obrazkową :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo efektowny ten Twoj zegar, wcale sie nie dziwie ze klienci maja ucieche, skro dajesz im ciagle takie cuda do podziwiania - to zrozumiale :)
    Podziwiam, podziwiam, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę zdradź tajemnicę gdzie masz tę kawiarenkę:)))))))plissss:)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny! zaprezentuj jeszcze jak się prezentuje w kawiarni! Musi być cudna i bardzo klimatyczna :o)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekny, piekny, piekny, u nas tez dzisiaj sloneczko :-)))

    pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie zrobiony zegar. Bardzo ładnie dobrany motyw tych hortensji. Nic mu już absolutnie nie brakuje. Czy zamiast XI nie powinno być IX? A może to taki twój zamysł? Pozdrawiam ciepło i życzę jeszcze więcej słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały pomysł i wykonanie świetna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 6 zdjec jednej rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny jest, świetny pomysł! Czekam na sesję z miejsca docelowego:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mistrzowskie wykonanie :)
    szkoda, że wskazówki nieruchome, ale i tak będzie piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. aż chce się zasiąść z filiżanką herbaty pod tym zegarem:)) przepiękny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł i genialne wykonanie - prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne wykonanie, masz zdolne paluszki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękny! I te przetarcia niby deski, świetne! Czekam na fotki w miejscu docelowym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł...ładnie wyszło....

    OdpowiedzUsuń
  30. 9 to chyba tak się pisze IX ;) no chyba, że calowo
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł. Na pewno podkreśli klimat werandy.

    OdpowiedzUsuń
  32. genialna jesteś, wiesz?:)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł - w biegu naszego życia, aż miło usiąść w świetnym klimaciku przy kawce i ciasteczku no i wśród takich ozdób! Rewelacja - choć na chwilkę może czas stanąć w miejscu ;), by móc zrelaksować się i z lepszym nastrojem stanąć do codziennych zadań :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. pomysł doskonały..wszak zakochani - a tacy mogą pod nim siadać - czasu nie mierzą:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały i przepiękny zegar...cudowny:)Ma swój klimat. Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  36. uroczy i miło przy nim wypić filiżankę kawki kiedy czas nie płynie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny!!!
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia oraz skomentowania mojej propozycji zamieszczonej w poście. Miłej zabawy życzę:)) Pozdrawiam serdecznie MagdaLena :) z utraconego bloga Z nutką bieli…

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny:)I do tego te hortensje:)Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękny zegar ale mam pytanie czy używasz szablonu do cyfr czy sama je malujesz bo namalować to chyba trudna sprawa pozdrawiam stylowe inspiracje graszel

    OdpowiedzUsuń
  41. Skvělé jako vždy! Miluju Tvé krásné tvoření, skvělé nápady a sladěné doplňky!
    Posílám pozdravy, pohodové léto:-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz talent, piękna ozdoba i pomyśleć, że to kawałek tektury, wygląda jak prawdziwy :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny niby zegar! Jak przeczytałam o twoim pomysle przed oczyma stanął mi taki właśnie, postarzany malunek. Rewelacja!

    Pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  44. Nieziemskie zdjęcia a ten zegar z napisem...właśnie patrząc na te cudności przyszedł mi pomysł do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne mieszkanko i śliczna sesja. Podziwiałam w nowym numerze Moje Mieszkanie. Czekam na nowe wpisy i serdecznie pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy któraś z Was wie gdzie mieści się kawiarenka?

    OdpowiedzUsuń