niedziela, 16 maja 2010

Majowo to i owo...

















Tak..Nadszedł.. wyczekiwany calusieńki rok maj..I jakiż Ci on??? zimny, deszczowy, szary..
Jedynie bzy, konwalie i  zalotne ćwierkanie ptaków przypomina , że to rzeczywiście maj..Choć siedząc wieczorem przy rozpalonym kominku, z kubkiem herbatki "winter" jakoś trudno mi wciąż w to uwierzyć
Ach, cieszmy się mimo to! Jak tak się dobrze przypatrzeć, przez strugi deszczu, to widać, że zieleń drzew, traw i innych roślin, jest wyjątkowa...wybujała i soczysta jak w żadnej innej porze roku.
Mój domek przystrajam nieustannie, docieplając tam, gdzie to jeszcze potrzebne.A że to uwielbiam - relaksuję się tym jak niczym innym.. Same wiecie , jak jeden, mały, piękny przedmiot potrafi nadać uroku danemu kącikowi, gołej ścianie, czy smutnej szafce..
Oto moje drobiazgi które już jakiś czas temu przybyły i choć małe to jednak cieszą oko..zarówno domowników jak i gości..




Kartki jako wspomnienie pobytu w urokliwej Prowansji..

Lawendowy obrazek ma szczególne miejsce w moim sercu, gdyż pochodzi również z Prowansji, z mojego ulubionego sklepu, znanego już Wam , "Maisons du monde"... Znalazł miejsce na kuchennym kredensie.

Poduszki wykonałam własnoręcznie i własnoręcznie przyozdobiłam moim ulubionym sacrum - koronką:)

A..tak na marginesie, choć nadal w temacie majowym.
Dzięki temu ,że mój synek Dawidek budzi się razem ze wschodzącym słońcem, mogę raczyć się majowymi wschodami słońca. Czy wiecie,że mimo fatalnego, deszczowego dnia, na słońce można sobie popatrzeć niemal codziennie..ale tylko bardzo wcześnie rano..5.10 ..I to tylko przez chwilę..Wy pewnie sobie smacznie śpicie, a ja biegam po domu z aparatem :)
Podzielę się  z Wami tym widokiem..uraczcie się nim bez potrzeby wstawania o 5.10.


Może na dzisiaj wystarczy..A skoro zaczęłam wątek majowo to i majowo go zakończę..
W końcu magnolia to symbol, a może nawet zapowiedź maja.







Pozdrawiam majowo i z nadzieją na ciepłe dni...





12 komentarzy:

  1. Pieknie u Ciebie, synuś cudowny i te słoneczko...A Prowansja to moje marzenie, może kiedyś się spełni:)Piękne kartki z lawendą- też ją kocham:). Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Lusesito!!!
    Jestem zauroczona Twoim domkiem.
    Ach cóż za klimat musi tam panować.
    Zdjęcia śliczne, a dodatki niezwykłej urody.
    Pozdrawiam Cię i serdecznie zapraszam do Bocianiego Gniazdka :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo u Ciebie
    A model cudny!
    Dziekuje za fotki słoneczka, bo u mnie nawet o 5 rano niestety go nie ma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    Bardzo ładne dekoracje, musisz mieć przytulne mieszkanko!
    Fotki są prześliczne, nawet ta zasnuta strugami deszczu...
    Maj w tym roku rzeczywiście nas nie dopieszcza, ale miejmy nadzieję, że niebawem się to zmieni:)
    W końcu taki wyczekany...

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Dekoracje cudne, ramka sliczna. Obrazek z lawenda niesamowity.
    To slonko o wschodzie zachwyca.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Och,jakże pięknie u Ciebie!Te dodatki,bibeloty,tablica na kartki nawet wiem skąd pochodzi ;)
    Cudownego masz synka,może on specjalnie budzi mamusię tak wczśnie,aby zobaczyła jak piękny jest świat o tej porze dnia...

    Pozdrawiam ciepło z równie mokrego i zimnego Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne aranżacje i zdjęcia a Synuś taki, że by się go chciało zjeść :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyslalam @ z info o picture perfect.
    Pozdrawiam raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze drobiazgi, które rozświetlają wnętrze:)Widocznie słoneczko wynagradza Wam te poranne wstawanie. Ostatnia fotka szczególnie zachwycająca:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne drobiazgi, dodały z pewnością charakteru wnętrzu!! A ostatnie dwie fotki - przeurocze:)) Uwielbiam u Ciebie gościc i napawac oczy pięknymi widokami. Pozdrawiam gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowansja to również i moje marzenie.
    Ramki-takie jak lubię.Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Buszujac w Bocianim Gniezdzie trafiłam do Ciebie i niesmialo oniesmielona ciepłem na Twoim blogu ,klimatem jaki panuje u ciebie w domku spogladam i czytam kolejne posty z zaciekawieniem wciagnięta magią wnetrz i magia pomysłow pozwól że zagoszcze u ciebie na dłużej i nie narzucajac sie zarazem W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE ...::))
    MAJ NAS NIE ROZPIESZCZA W TYM ROKU CIEPŁEM ALE MYSLE ZE CIEPŁO I KLIMAT U CIEBIE CI TO REKOMPENSUJE A PRZEDE WSZYSTKIM MIŁOSC I RADOSC WASZEGO SYNKA DO WAS...UROCZO

    OdpowiedzUsuń